I could stay awake just to hear you breathing
為了聽見你的呼吸,我可以不睡

Watch you smile while you are sleeping
在你沉睡時注視著你的笑容

While you're far away dreaming
當你夢見遠方

I could spend my life in this sweet surrender
我願用一輩子甜蜜的臣服於你

I could stay lost in this moment forever
永遠迷失在這片刻間

Every moment spent with you is a moment I treasure
和你同在的每一刻,都是我所珍愛

的片刻

Don't want to close my eyes
不願閉上眼睛

I don't want to fall asleep
不願入睡

Cause I'd miss you baby
因為我可能會錯過你,寶貝

And I don't want to miss a thing
我不願錯過這一切

Cause even when I dream of you
因為即使我夢見你

The sweetest dream will never do
最美的夢也無法取代

I'd still miss you baby
我依然會想念你,寶貝

And I don't want to miss a thing
我不願錯過任何事

Lying close to you feeling your heart beating
躺在你身旁,感覺著你的心跳

And I'm wondering what you're dreaming
我想知道你夢見了什麼?

Wondering if it's me you're seeing
你是否在夢中看見了我?

Then I kiss your eyes
於是,我親吻你的雙眼

And thank God we're together
感謝上帝讓我倆在一起

I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever
我要永遠和你停留在這一刻
生生世世

I don't want to miss one smile
我不願錯過一個笑容

I don't want to miss one kiss
我不願錯過一個吻

I just want to be with you
我就是想和你在一起

Right here with you, just like this
像此時此地一樣

I just want to hold you close
我要緊抱著你

Feel your heart so close to mine
感受你的心緊貼著我的心

And just stay here in this moment
在此時此地

For all the rest of time
和我倆的餘生

-----------

槓 我一點都不老派!

 

因為真的很好聽咩~

arrow
arrow
    全站熱搜

    isken 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()